Bodi oblekica Love

 16,60

Počisti izbor
Primerjaj
SKU: SB7300
Razpoložljivost: Na zalogi

ekobaby.si

Prodajalec: Janja Weingartner
ulica Veljka Vlahoviča 66
2000 Maribor
070680824

Bodi oblekica Love

Zakaj me kupiš?

~ ker imam certifikate (OEKO-TEX standard 100, Varno za otroka, Prijazno do ljudi)

~ sem primerna za otroke z občutljivo kožo in alergijami

~ ekološki česan bombaž

~ sem najmehkejša saj sem iz česanega bombaža

~ sem prijazna do okolja

~ ravni šiv ki preprečuje dodatno draženje občutljive otroške kože

Bodi oblekica Love – Vzdrževanje:

Najboljši način da ohranite bombažne izdelke je, da se jim približate na nežen način, saj so takšna oblačila zelo občutljiva in zahtevajo posebno nego.

~100% ekološki bombaž se lahko med izpiranjem skrči, saj ni kemično obdelan, zato je treba takšno oblačilo umiti na 30°C.

~ Vsa otroška oblačila umivamo v naravnih detergentih zasnovanih prav za dojenčke/otroke, ki ne dražijo dojenčkove/otrokove kože.

~ Ne uporabljajte belila ali detergentov.

~ otroška oblačila peremo skupaj z enakimi oblačili

~ otroška oblačila peremo obrnjena narobe, to pomeni da so potiskani deli oblačil na notranji strani.

~ otroška oblačila pred uporabo vedno zlikamo, ker se z likanjem oblačil znebimo nečistoče, ki lahko draži kožo malčka.
Bombažne izdelke likamo s paro na temperaturi 180-240°C. Pri 100°C v suhem okolju se bombaž ne poškoduje, v suhem okolju pri 180°C pa obstaja visoka verjetnost porumenitve, zato ob likanju uporabljajmo paro.

PODROBNOSTI:

62 dolžina – približno 36cm, prsni koš – okoli 21cm.
68 dolžina – približno 38cm, prsni koš – okoli 22cm.
74 dolžina – približno 39cm, prsni koš – okoli 23cm.
80 dolžina – približno 41cm, prsni koš – okoli 24cm.
86 dolžina – približno 42cm, prsni koš – okoli 25cm.

Navedene mere se lahko razlikujejo za 0,5-1,5cm.

VELIKOST   MESECI

62                       2-3
68                      4-6
74                      6-9
80                     9-12
86                    12-18

Shipping Countries: Slovenija


Ready to ship in 1-2 delovna dneva


 

Shipping Policy

Dostava

Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Ob dobavi mora uporabniku nuditi še dodatne informacije glede pravice do odstopa, predvsem pogoje in način izvršitve same pravice. Zagotoviti mora vse potrebne informacije glede naslova, kamor se uporabnik lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe.

Prevoz vselej plača naročnik izdelkov. Naročene artikle odpošljemo v roku 1-3 delovnih dni od naročila, oz. od plačila predračuna, naročeno prispe do stranke predvidoma naslednji delovni dan, redko potrebujemo dalj časa. Ko obdelamo naročilo in ga odpošljemo, vas o tem obvestimo preko e-maila, ki ste ga navedli v kontaktu. Pošiljke so sledljive, zato se lahko obrnete na nas in nam pišete na info@lump.si , če paketa niste prejeli, oz. ga čakate dlje časa. Preverili bomo, kje se pošiljka nahaja. Lahko pa tudi sami preverite kje se nahaja vaš paket na www.dpd.si .

Čez vikend odprema ne dela.

Stroški odpreme blaga za Slovenijo znašajo:

– 3,90 eur z DDV, če gre za plačilo po predračunu, s kartico ali plačilo po povzetju.

Vse navedene cene za izdelke so v EUR in zajemajo DDV (davek na dodano vrednost)

Pri nakupu nad 60 eur z DDV (skupna vrednost izdelkov z odštetimi popusti) je strošek odpreme GRATIS. Pri nakupu do 60 eur vam bomo zaračunali strošek odpreme in je prikazan kot ločena postavka na računu.

Za dostavo naročil uporabljamo DPD Slovenija.

Dostava preko DPD Slovenija:

Naročene izdelke vam dostavijo na naslov, ki ste ga navedli kot naslov za dostavo. Dostave potekajo večinoma v dopoldanskem času. V primeru, da v času dostave pošiljke ne morete prevzeti jo lahko prevzamete na katerem koli od 644 pickup lokacij po celotni Sloveniji. Pickup prevzemna mesta (bencinski servisi MOL ,Petrol, OMV, trafike 3DVA in DPD skladišča) ali na katerem koli paketniku 24/7. Če se pošiljka zaradi napačno vpisanih podatkov naslova prejemnika s strani stranke vrne k nam nazaj, nastanejo dodatni stroški, za katere odgovarja stranka. Stroški za ponovno pošiljanje in odpreme takšne pošiljke na nov naslov se zaračunajo stranki v višini 3,90 eur (plačilo po predračunu). Če si stranka premisli in ne želi ponovnega pošiljanja, se ji vrne le vplačana kupnina za izdelke.


 

Refund Policy

Pravica do odstopa od pogodbe, vračilo/menjava blaga

ODSTOP OD POGODBE: Potrošnik ima pravico, da v štirinajstih dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok za odstop od pogodbe je štirinajst dni od datuma, ko ste vi ali tretja oseba, ki ste jo navedli, in to ni prevoznik, prevzeli naročeno blago.
Obvestilo o odstopu lahko potrošnik predloži podjetju na obrazcu, ki ga najdete na povezavi ODSTOP OD POGODBE ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe (ZVPot člen 43.db). Izjavo lahko podate tudi na elektronski naslov info@lump.si .
Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku za odstop od pogodbe. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti podjetju najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži s pripadajočimi dokumenti, saj v nasprotnem primeru odgovarjate za zmanjšano vrednost blaga zaradi ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za določanje njegove narave, lastnosti in delovanja.

Če odstopite od te pogodbe, vam moramo nemudoma in najkasneje v roku 14 dni od dneva, ko smo prejeli obvestilo o vašem odstopu od te pogodbe, povrniti vsa plačila, ki smo jih prejeli od vas. Stroške vračila blaga krijete sami. Vrnitev plačila lahko zadržimo do prejema vrnjenega blaga.
Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno “preizkušanje”, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, potrošnik pa odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Če stranka vrne paket na račun podjetja, ali pošlje paket z odkupnino, le-tega podjetje zavrne. Stroške morebitnega vračila blaga krije kupec.

MENJAVA BLAGA: v primeru, da ste kupili artikel, ki bi ga želeli menjati z drugim artiklom, izpolnite obrazec na VRAČILO BLAGA. Stroške pošiljanja blaga do nas krije kupec. Ugodnost pri nas: stroške odpreme blaga pri prvi menjavi od nas do vas krijemo mi. Strošek imate le z vračilom artikla do nas. Pri vseh nadaljnih menjavah stroške pošiljanja v obe smeri krije kupec. Čas menjave je možen v 14 dneh od prevzema pošiljke.

Menjamo le neuporabljen izdelek, nenošen, brez smradu, nezmečkan, v embalaži, ki je prav tako nepoškodovana, nezmečkana, naj si gre za kartone, PVC vrečko, v kateri je izdelek in morajo biti priloženi vsi dodatki, kot so knjižice, okrasni papir, itd, če so bili del izdelka ob nakupu, prav tako nedotaknjeni. Prav tako je deklaracija obvezni del izdelka, ki jo morate tudi vrniti nepoškodovano. Torej, menjamo lahko le izdelek popolnoma enakega, kot ste ga prejeli.

Fotografije izdelkov so fotografije realnih izdelkov. Se pa lahko zgodi, da različni ekrani (različnih mobitelov, monitorjev, itd) lahko prikazujejo različne odtenke barv izdelkov (tudi temnejše, svetlejše…). Na to ne moremo vplivati in je odvisno od aparatov. Vsekakor pa takšen izdelek lahko vrnete, če ste si barvo predstavljali drugače. Enako za to veljajo vsi pogoji, kot že navedeno v prejšnjem odstavku.

Izdelek, ki ste ga oprali, uporabljali ali kako drugače spremenili njegov prvoten izgled, in bi ga želeli vrniti, ker ste si premislili, ni predmet vračila. Vračilo je možno le pod pogoji, ki so zapisani pod “Pravica do odstopa od pogodbe”.

Pri menjavi blaga se za kupljene izdelke seveda upoštevajo cene, ki so na vašem računu in ste jih plačali. Pri na novo izbranih izdelkih, pa se upoštevajo cene v spletni trgovini v trenutku, ko prejmemo vaše kupljene izdelke za menjavo. Pri menjavi izdelkov ni možno vnovčiti kuponov, oz. kod popustov, saj so namenjeni uporabi ob NOVEM NAKUPU.

REKLAMACIJA

V primerih, ko ste prejeli pošiljko, kateri niso priloženi vsi dokumenti, podatki na računu niso pravilni ter v drugih podobnih primerih, prosimo, da se z opisom pomanjkljivosti obrnete na info@lump.si. V najkrajšem možnem roku vam bomo posredovali ustrezno pojasnilo, navodila ali dostavili manjkajoči material.

Svetujemo, da ko prejmete blago, ga pregledate in če ugotovite napako na blagu, ki ni v skladu z navedenim v spletni trgovini, nas obvestite preko obrazca VRAČILO BLAGA, kjer se bomo dogovorili o nadaljnem postopku. Kupljen artikel se vrača skupaj z nepoškodovano embalažo in nepoškovodanimi morebitnimi dodatki (kartoni, knjižice, PVC vrečke,…). Embalaža je del prodajnega artikla. Če je del embalaže strgan, poškodovan, ali pošljete izdelke brez sestavnega dela embalaže (kartončki, PVC vrečke,…), se smatra, da je bil izdelek uporabljen. Stroške vračila blaga krije kupec.

Če se pri reklamaciji blaga odločite za menjavo z drugim modelom izdelka, se zanj upoštevajo cene v spletni trgovini v trenutku, ko prejmemo vaše kupljene izdelke. Pri tovrstni menjavi izdelkov za rešitev reklamacije ni možno vnovčiti kuponov, oz. kod popustov.

STVARNA NAPAKA

Napaka je stvarna:

če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
če je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost izdelka za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti ponudnika v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Ponudnik ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Pravico do uveljavitve stvarne napake natančneje opredeljuje Zakon o varstvu potrošnikov.

GARANCIJA

Kupec lahko napako reklamira kadarkoli v garancijskem roku. Garancijo lahko potrošnik uveljavlja za izdelke, za katere je obvezna garancija (seznam teh izdelkov določa Pravilnik o blagu, za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje) in za tiste, za katere je bila dana prostovoljna garancija. V garancijskem roku lahko potrošnik od garanta zahteva brezplačno odpravo napake. Če napake ni mogoče odpraviti ali je podjetje ne odpravi v skupnem roku 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za nov enak brezplačen izdelek.

Kakšen je postopek uveljavljanje garancije?
Kupec mora v garancijskem roku in pod garancijskimi pogoji s pisno vlogo od dajalca garancije zahtevati odpravo napak, pri tem pa mora predložiti tako izdelek kot garancijski list ter kopijo računa. Kupec z odpravo napak ali nadomestitvijo izdelka nima nobenih stroškov. Če prodajalec ugotovi, da je do napake na izdelku prišlo zaradi nepravilnega ravnanja kupca, zaradi česar se izkaže, da je garancijski zahtevek neupravičen, bo izdelek s pisnim obvestilom poslal nazaj na njegove stroške.

POŠKODOVANE POŠILJKE, NEPREVZEM POŠILJKE

OBRAVNAVA POŠKODOVANIH POŠILJK

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, vas prosimo, da nas takoj obvestite na telefonsko številko +386(0)70 680-824 ali na info@lump.si , kjer boste prejeli vse nadaljnje informacije. Sprožili bomo postopek reklamacije pri DPD Slovenija. Paket pustite v enakem stanju kot ste ga prejeli (ne da bi karkoli dodali ali odstranili), ravno tako obdržite originalno embalažo! Ob prijavi škode bomo potrebovali tudi fotografije paketa, (notranje) embalaže, poškodovanega artikla, poštne nalepke in pa opis poškodbe.

Zahtevek na DPD Slovenija obravnavajo in na podlagi njihovega odgovora ali odobritve se kupcu vrne kupnina ali naroči nov artikel. Prizadevali si bomo, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

NEPREVZEM NAROČENEGA

Ko vaše naročilo obdelamo in ga oddamo kurirju (DPD), prejmete od nas sporočilo na e-mail naslov, ki ste ga vnesli ob naročilu, da lahko paket pričakujte v naslednjih dneh. Če vam kurir osebno paketa ne more predati po treh neuspešnih poskusih se paket vrne na naš naslov.

Možnost dogovora z kurirjem da paket pusti na pickup prevzemnem mestu (bencinski servisi MOL, Petrol, OMV ,trafike 3DVA in DPD skladiščih) ali na puckup paketniku.

Veljavnost ponudbe

Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Vse cene vsebujejo DDV.