NASTAVEK ZA PRAH – DLAKA

 19,93

Poškodovane ali izrabljene ščetine na nastavku za prah zamenjajte.

Primerjaj
SKU: NP2
kategorija:
Razpoložljivost: Na zalogi

Eko tehnologija d.o.o.

Prodajalec: ekotehnologija
Jadranska cesta 27
2000 Maribor
030 333 724

Poškodovane ali izrabljene ščetine na nastavku za prah zamenjajte. Ni potrebno zamenjati celotnega dela. Ta oblika okrogle ščetine se lahko uporablja pri katerem koli modelu. Ščetine za prah za vse modele Rainbow so narejene iz mehke konjske dlake za zaščito vašega pohištva in televizije/monitorja …

Shipping Countries: Slovenija


Ready to ship in 1-3 delovne dni


 

Shipping Policy

Blago dostavlja Pošta Slovenije oz. drugo distribucijsko podjetje, odvisno od dogovora oz. pogodbenega razmerja s podjetjem. Dostava se izvrši na naslovu, ki ste ga navedli ob naročilu. Če vas ob dostavi ni doma, bo dostavljalec pustil sporočilo o prispeli pošiljki s kontaktnimi podatki in z informacijami kje in kdaj lahko dvignete paket. Če paketa ne boste prevzeli v (15) petnajstih dneh, se bo le – ta vrnil nazaj na naš naslov.
Strošek dostave za Slovenijo nad 55,00 eur je brezplačen, do 54,99 eur je strošek dostave 4,00 eur. Podjetje se obvezuje naročene izdelke primerno zapakirati in odposlati pravočasno v roku dobave. Dostavni rok za Slovenijo je do 7 delovnih dni po prejetem plačilu.

Opozorilo: ti pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije.

Vsa plačana naročila odpremimo v roku 1-4 delovnih dni, v času dopustov pa si pridružujemo pravico po podaljšanju roka do največ 20 dni (o dobavi naročenega plačenega blaga obvestimo kupca po e-mailu).


 

Refund Policy

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca. V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov prodajalca. Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.

Odstop od pogodbe ni mogoč za blago: zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov (zobna pasta, zobna ščetka, nadomestni nastavki …) če je potrošnik po dostavi odprl pečat (embalažo).
Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).