Yugioh karte Legendary Duelists: Season 3
€ 13,99
BREZPLAČNA POŠTNINA OB NAKUPU NAD 50€ + DARILO (PODARIMO VAM NAKLJUČEN YUGIOH BOOSTER PAKETEK)

Izdelek vsebuje:
1x Secret Rare Promo karto, 2x paketek po 18 kart, kocka
Jezik: angleški
Edicija: 1. Edition
BREZPLAČNA POŠTNINA OB NAKUPU NAD 50€ + DARILO (PODARIMO VAM NAKLJUČEN YUGIOH BOOSTER PAKETEK)
Shipping Countries: Slovenija
Ready to ship in 1-2 delovna dneva from Slovenija
Shipping Policy
Dostava
Stroški pošiljk
Poštnina pri nakupu nad 99€ je brezplačna.
V spletni trgovini strmimo k najhitrejši možni dostavi naročenega blaga. Če je vročeno blago na zalogi ga s pomočjo izbranega dostavljavca pripravimo še isti dan in s pomočjo pošte Slovenije , dostavimo v dopoldanskem času naslednjega dne.
Za nas pakete dostavlja DPD, ki večino paketnih pošiljk dostavi že naslednji dan po oddaji pošiljke, v dveh dneh po oddaji pa dostavi vse pakete
Sledite svojim pošiljkam na vsakem koraku
https://www.dpd.com/si/sl/prejem-paketov/sledenje-paketu/
Refund Policy
ODSTOP OD POGODBE (MENJAVA ALI VRAČILO BLAGA)
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima kupec (po 43. členu ZVPot; Uradni list RS, št. 98/04-UPB2, 126/07, 86/09, 78/11, 38/14, in 19/15) pravico, da od nakupa odstopi v štirinajstih (14) dneh po prevzemu blaga brez navedenega razloga in o tem obvesti podjetje, prejeto blago pa je dolžan vrniti podjetju najkasneje v 14 dneh po obvestilu, da odstopa od pogodbe. Kupec priloži še kopijo računa.
Obvestilo o odstopu pogodbe lahko potrošnik predloži podjetju:
Na obrazcu na naši spletni strani.
Z izjavo iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe (npr. po telefonu ali na e-naslov prodajalca)
Preko spletne strani podjetja, če podjetje potrošniku ponudi možnost, da na tak način elektronsko izpolni in predloži obrazec za odstop
Kupec izdelke pošlje na naslov:
OTK D.O.O.
Tržaška cesta 65
2000 Maribor
Kupec mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Kupec artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkusiti artikle v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebna za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu nemudoma oziroma najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe.
Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih kupca, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.
Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno nemudoma, najpozneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje mora kupcu prejeta plačila vrniti z enakim plačilnim sredstvom kot ga je uporabil kupec, razen če kupec izrecno zahteva uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko kupcu ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi kupca po elektronski pošti. Kupec omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.
REKLAMACIJE
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti najboljšo kakovost izdelkov, če se kljub temu zgodi, da ima izdelek, ki ga je kupec prejel napako, o tem na elektronski naslov obvesti ponudnika, ki kupca seznani s potekom reševanja reklamacije. Ponudnik si pridržuje pravico zavrniti reklamacijo v primeru, da je neuporabnost izdelka oz. poškodba posledica nepravilnega ravnanja kupca.
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot) –http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=ZAKO513
Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
STVARNA NAPAKA
Spletna trgovina mojapriloznost.net mora kupcu izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.
Napaka je stvarna:
če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet
če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Obvestilo o napaki lahko kupec prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu mora prodajalec izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti odkar je bila stvar izročena.
Kupec, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati da:
– odpravi napako na blagu ali
– vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
– blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
– vrne plačani znesek.
V vsakem primeru ima kupec tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.
Pravice kupca iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
KOMUNIKACIJA
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
– pošiljatelj bo jasno razviden
– jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila
– različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih
– jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil
– željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.
VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
Podatki, ki jih posreduje kupec, so strogo zaupni in se obravnavajo v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur.l. RS št. 59/1999, 57/2001, 59/2001-popr.) in Zakonu o varstvu potrošnikov – ZVPot-UPB1 (uradno prečiščeno besedilo – Uradni list RS, št. 14/03). Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik tako, da poskrbi za varnost in zaščito svojega uporabniškega imena in gesla.
PRITOŽBE IN SPORI
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost, vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Uporabnik pritožbo odda preko e-pošte ponudnika. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zaradi tega si ponudnik po svojih najboljših močeh prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV
Podjetje Multistore štacuna d.o.o. skladno z določbami relevantne zakonodaje ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošnikih sporov, ki bi jih potrošnik lahko sprožil v skladu z veljavnim Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Podjetje Multistore štacuna d.o.o., ki se ukvarja s spletno trgovino na območju RS, skladno z določbami relevantne zakonodaje objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL
KODEKS RAVNANJA
Ponudnik ima postavljene visoke interne standarde obravnave naročil, vračil in reklamacij kupcev, ter poskuša slediti aktualnim zahtevam potrošnikov in zakonskim regulativam v najvišji možni meri. V skladu s 6. alinejo 7. člena Zakona o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) pa izjavlja, da ni podpisnik kodeksa ravnanja spletnih trgovcev.
AVTORSKA ZAŠČITA
Vsa vsebina na spletni strani www.štacuna.si, kakor tudi na podstraneh, vključno s slikovnim in video gradivom, je avtorsko zaščitena z Zakonom o avtorskih pravicah in je last ponudnika, prav tako blagovna znamka in logotip. Ponudnik dovoljuje uporabo slikovnega in video gradiva za osebno uporabo na socialnih omrežjih, blogih in fotogalerijah samo z navedbo vira.
POJASNILO
Vse informacije se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila, prav tako lahko ponudnik brez predhodnega obvestila spreminja te pogoje. V kolikor potrebujete dodatna pojasnila v zvezi z splošnimi pogoji sodelovanja nas lahko kontaktirate.
Mnenja
Zaenkrat še ni mnenj.