ZAMENLJIVE GLAVE ŠČETK – SREDNJE MEHKA – 4 KOSI

 29,90

En paket vsebuje štiri nastavke MEDIUM.

Primerjaj
SKU: M4
Razpoložljivost: Na zalogi

Eko tehnologija d.o.o.

Prodajalec: ekotehnologija
Jadranska cesta 27
2000 Maribor
030 333 724

En paket vsebuje štiri nastavke MEDIUM. MEDIUM ščetine so srednje mehke ščetine. Ščetine niso rezane, kot pri vseh drugih zobnih ščetkah, vendar so zaobljene, tako da ne poškodujete zobne sklenine in dlesni.

Menjava glave na zobni ščetki:
za optimalen učinek delovanja vaše ionske zobne ščetke priporočamo menjavo glave na približno od 4 do 8 mesecev oziroma po potrebi.ionska zobna ščetka

Zamenljive glave MEDIUM ustrezajo za ionske zobne ščetke ECO3, ION5, RHYTHM ali RHYTHM2. Namestitev je zelo preprosta. Z eno roko primemo glavo zobne ščetke in z drugo pa ročaj ščetke ter povlečemo narazen. Pri namestitvi nove glave zobne ščetke pa ponovimo postopek v obratni smeri.

Lastnosti:

– velikost nadomestne glave: približno 21 mm,

– dolžina ščetin: približno 9,5 mm,

– trdota: srednje mehke ščetine (MEDIUM),

– primerne: za vse ljudi,

– pakiranje: 4 nadomestne glave MEDIUM.

Pred namestitvijo nove glave zobne ščetke temeljito očistimo polprevodniški kovinski del zobne ščetke.

Najbolj pogosta vprašanja!
Kako deluje ionska zobna ščetka?
Ionska zobna ščetka ECO3 ali sonična ionska zobna ščetka RHYTHM/RHYTHM2 deluje na nov, revolucionaren način. Ščetki imata vgrajen kovinski del, prevlečen s titanom, ki ga aktivira naravna ali umetna svetloba. Ko je izpostavljen svetlobi proizvaja negativne ione. Negativni ioni preko stika z vodo ali slino pritegnejo pozitivne ione z zobnih oblog ter s tem nevtralizirajo kislost zobnih oblog. Ko se kislost nevtralizira, obloge razpadejo. S tem dosežemo naraven in znanstven pristop do čistejših in bolj zdravih zob, ter čiste ustne votline. Sonična ionska zobna ščetka RHYTHM ima še 18.000 vibracij/minuto, RHYTHM2 pa ima možnost tudi 22.000 vibracij/minuto.

Uporaba!
Pred pričetkom čiščenja je potrebno zmočiti glavo ščetke in kovinski del (zadostuje tudi slina, če voda ni na voljo), nato pričnemo s čiščenjem jezika brez uporabe zobne paste, pomembno še posebej zjutraj, ko so se nabrale želodčne kisline po spanju. Jezik čistimo z gibi v smeri od grla proti konici jezika. Pri tem se na ščetki skoncentrirajo bakterije in kislina, zato je pomembno, da ščetko temeljito speremo. Ko smo očistili jezik, lahko nadaljujemo s čiščenjem zob, saj smo sedaj bistveno zmanjšali koncentracijo bakterij v ustih (največ bakterij se nahaja ravno na jeziku). Zobe temeljito ščetkamo brez velikega pritiska. Pri uporabi se osredotočimo na to, da je ščetka čim več v stiku z zobmi brez uporabe velikega pritiska. Zaradi tega je priporočena uporaba mehkih ščetin.

Poskrbimo, da je na voljo dovolj svetlobe in uporabimo najsvetlejši vir svetlobe, ki je na voljo (naraven ali umeten), ter odpremo usta na široko, tako da svetloba doseže vse zobe. Najbolje je, da se približamo izviru svetlobe, tako da svetloba osvetli cela usta. Bolj močna je svetloba, boljši bo rezultat čiščenja zob. Ob pravilni uporabi boste opazili, da se slina rahlo peni. Najboljši rezultati se dosegajo brez zobne paste, če pa uporabljate zobno pasto, naj bo to v zelo majhnih količinah.
Po vsaki uporabi temeljito očistite ščetko. V kolikor ima vaša voda veliko vodnega kamna, občasno pazljivo odstranite glavo z ročaja ter očistite tudi polprevodniški kovinski del (uporabite staro ščetko ali odsluženo glavo).

VARNOST: Poskrbite, da je glava vedno pritrjena na ročaj, razen ob menjavi. Nikoli ne pustite ščetke ali ročaja v dosegu majhnih otrok ali dojenčkov!

Ionska zobna ščetka ECO3 ali sonična ionska zobna ščetka RHYTHM/RHYTHM2 sta pametnejši in naravni izbiri.
Izbira je jasna, za tiste med nami, ki cenijo inovativen izdelek. Ne le za boljše naše oralno in sistemsko zdravje, je tudi stroškovno učinkovita v daljšem časovnem obdobju in pametnejša izbira za naše okolje. Znebite se starih zobnih ščetk, opustite tudi zobno pasto.
Ujemite naravno – uporabite ione.

Shipping Countries: Slovenija


Ready to ship in 1-3 delovne dni


 

Shipping Policy

Blago dostavlja Pošta Slovenije oz. drugo distribucijsko podjetje, odvisno od dogovora oz. pogodbenega razmerja s podjetjem. Dostava se izvrši na naslovu, ki ste ga navedli ob naročilu. Če vas ob dostavi ni doma, bo dostavljalec pustil sporočilo o prispeli pošiljki s kontaktnimi podatki in z informacijami kje in kdaj lahko dvignete paket. Če paketa ne boste prevzeli v (15) petnajstih dneh, se bo le – ta vrnil nazaj na naš naslov.
Strošek dostave za Slovenijo nad 55,00 eur je brezplačen, do 54,99 eur je strošek dostave 4,00 eur. Podjetje se obvezuje naročene izdelke primerno zapakirati in odposlati pravočasno v roku dobave. Dostavni rok za Slovenijo je do 7 delovnih dni po prejetem plačilu.

Opozorilo: ti pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije.

Vsa plačana naročila odpremimo v roku 1-4 delovnih dni, v času dopustov pa si pridružujemo pravico po podaljšanju roka do največ 20 dni (o dobavi naročenega plačenega blaga obvestimo kupca po e-mailu).


 

Refund Policy

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca. V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov prodajalca. Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.

Odstop od pogodbe ni mogoč za blago: zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov (zobna pasta, zobna ščetka, nadomestni nastavki …) če je potrošnik po dostavi odprl pečat (embalažo).
Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).